Menu

Dieta na odchudzanie

Jak skutecznie stracić tłuszcz, ale nie koniecznie masę mięśniową?

Oto kilka moich rad:

Z doświadczenia wiem, że istnieje wiele super rad na to jak stracić wagę, ale niewiele z nich jest skutecznych. Prubowałem w swoim życiu już wielu przepisów na idealną sylwetkę, ale wydaje mi się że w końcu odnosze rezultaty godne moich oczekiwań.

Aby stracić tkankę tłuszczową próbowałem wielu ćwiczeń mój plan tygodnia wyglądał tak:

Do tego zaczełem biegać. Początkowo rezultaty były, ale tylko w pierwszych 2 - 3 tygodniach. Potem waga staneła. W efekcie zjechałem z 78 na 75 kg przy 172cm wzrostu

Teraz wiem, że aby odchudzanie było skuteczne należy połączyć dietę + ćwiczenia + zdrowy styl życia. Wtedy efekt jest murowany.

Dieta

Dobra dieta aby stracić wagę to taka, która zawiera dużo białka mało węglowodanów i tłuszczy. Prędzej nie oglądałem tablic kaloryczności, treraz wiem, że warto. Białka należy jeść sporo ponieważ jest ono potrzebne do spalania tłuszczy. Trzeba pamiętać, że w czasie tego procesu w organiźmie wytwarza się dużo szkodliwych substancji. Warto pić około 2 litry wody dziennie, aby wypłukać te substancje. Podczas spalania białka wypłukuje się magnez, dobrze jest zaopatrzyć się w odpowiednie suplementy.

Mam taką zasadę, że wyglądamy tak jak najgorsza żecz którą robimy. Jeżeli jemy poączki to nie dziwmy się, że wyglądamy jak pączki. Jeżeli jem parówki to nie zdziwie się, jak będe wyglądał jak paruwa :)

Nie wierzyłem w złe działanie pieczywa, do momentu kiedy spróbowałem wykluczyć ten rodzaj jedzenia przez jeden tydzień. Po tym tygodniu miałem 2 razy energii i czułem się po prostu lepiej.

Ćwiczenia

Przy odpowiedniej diecie nie trzeba dużo ćwiczyć, aby mieć dobre rezultaty. Ważne jest aby robić to regularnie. Np 3, 4 razy w tygodniu po godzinie powinno wystarczyć. Warto też zrezygnować z samochodu i zacząć jeździć autobusami. Troche ruchu nam na pewno nie zaszkodzi. Kiedyś amerykanie robili badania, i wyszło im, że jeżeli amerykanie robili by 2 tys kroków dziennie więcej, zmiejszyła by się liczba osób z nadwagą w stanach o 10%.

Alkochol i używki

Na papierosach się nie znam, ale z obserwacji wydaje mi się, że ludzie palący mają mniej energii do działania. Przez to ciężej im się mobilizować do systematycznych ćwiczeń. Jeżeli chodzi o alkochol, aby mnieć pożądną sylwetkę, nie powinniśmy nic pić. Jeżeli sytuacja nas przyciśnie, to przynajmniej w małych ilościach niegazowany i nie wino.

 
© jakie-kupic.pl - Chcę żyć zdrowo!